Hozzászólás: Beszélgető

@Sötét Ezredes: ez a legtermészetesebb. Egyrészt az elmúlt három évben minden támogatás az irodalmi vonalnak jutott, másfelől jó látni, hogy a játékot - melynek eredeti gárdájából már csak ketten űzzük az ipart Riccóval - sokan még mindig szívügyüknek tekintik.

@hulla: valóban halad a dolog, ha nincs is meg azonnal a látszatja. Az új fórumra is szükség van... de az ötletelés ott is öntörvényű marad, ebben biztos vagyok. Vannak elképzeléseim a közreműködők orientálására, csinálom is tovább, amenyira az új Garmacor engedi, de nem hivatalos minőségben: a projektet Gulandro koordinálja, a DV felé Gambit az összekötő. Én csak egy dologhoz ragaszkodom: az ÜTK maradjon egyszerű, ahogy Csanád akarta. KLM-nek igaza van abban, hogy az okok, amiért ebbe az irányba vitte el a M*-t, manapság még inkább fennállnak.

 

Hozzászólás: Beszélgető

Amennyiben aktuális egy <beta> rendszer tesztelése majd akkor egy csapattal jelentkezem feltéve ha lesz online elérése is annak ugyanis vidékiek vagyunk. Abból szívesen vonunk le következtetéseket, tippeket ésatöbbi.

 

Hozzászólás: Beszélgető

Nyitottam a készülő könyvnek külön témát, kérlek benneteket, hogy a beszélgetést ott folytassátok.

"Itt vagyok, mint egy százszor elhajított kő."

 

Hozzászólás: Beszélgető

Helló! Játéktechnikával kapcsolatos kérdésem lenne.
Van egy varázslóm, akit már régóta nagyon érdekel a villámmágia, illetve a villámlás, az elektromosság. Létre tud-e hozni a varázsló villámot (nyers mana), vagy valahogy ki kell kísérleteznie? Több embertől is kérdeztem már, de van, aki azt mondta, h hosszú évek kísérleteire lesz szükség, más meg azt, hogy, mivel a BM-ek felhasználói varázstudók, így a varázsló miért ne tudná létrehozni ugyanazt a nyers energiát, mint a BM. És most itt tengődök a két vélemény között... Előre is köszi a segítséget! big_smile

Bazsi

 

Hozzászólás: Beszélgető

@Boysz: a régi játékosaimmal úgy oldottuk meg a kérdést, hogy a varázsló létre tudja hozni a klasszikus, boszorkánymesteri villámmágia hatásait, de egyszerűen túl primitívnek tartja; tudok kőbaltát csinálni, de miért azzal harcoljak, ha van acélkardom? smile Egyébként szerintem induljatok el valami Őselemi/Paraelemi kombinációs útvonalon (gondolok itt a természetben létrejövő villámok mesterségesen való életre hívására. Bonyolult, macerás, de egyrészt hatásos, másrészt igazán varázslós, ha az ember nem a könnyebb, hanem a szebb utat választja; csakazértis. big_smile

Wyrd bið ful ãræd.

 

Hozzászólás: Beszélgető

Hali!

Boysz írta:

Helló! Játéktechnikával kapcsolatos kérdésem lenne.
Van egy varázslóm, akit már régóta nagyon érdekel a villámmágia, illetve a villámlás, az elektromosság. Létre tud-e hozni a varázsló villámot (nyers mana), vagy valahogy ki kell kísérleteznie? (...)

Bazsi

Rendszerfüggő ugyebár, de ha Z.Ő.D. / ETK-ban játszottok, akkor a gorviki és a kráni
varázslók mozaikként tudják alkalmazni a BM mágiákat.
Ha meg nem egy efféle karakterről van szó, a nyers játéktechnika az, hogy saccolsz
egy BMesteri Mágiahasználat képzettséget kp-igénnyel, ebből egy szabad szemmel
látható mennyiséget leveszel (úgy valahogy, ahogy az Alkímia, Herbalizmus és az Élettan ad
2-2 kp-t a Méregkeverés képzettségre) a varázsló meglévő elméleti háttere miatt
és azt valahonnan meg kell tanulnia.

Ez különösebb gondot nem jelent, ha sikerül élve BM-et fogni vagy egy frissiben elhunyt
illetőre rárajzolni egy lélekcsapda bélyeget - meg persze lesz olyan BM is, aki készpénzért
is hajlandó ilyesmire.

Még az sem kizárt, hogy csak a villámmágiát tanulja meg (ha a kyr magas/mozaikmágia alapú
Mágiahasználat Mf képzettség 45 kp, csak a villámmágiát megtanulni lesz 8-12 kp egy mozaikmágusnak)

Nade...

A boszorkánymesteri mágiák nagy része feketemágia, ez - egyebek mellett - kínos kérdésekhez
vezet a Nagy Térkapuháló használatakor, sőt, talán ez a legkevésbé kínos része (bár...).

A villámmágia mondjuk éppen határeset, de azért ha a közelmúltban sütögetett meg néhány
ellenfelet az azért látszik az Auráján.

Persze ott van az is, amit Glendower írt - látványos és "kúl" a villámmágia, de egy mozaikmágus
kevésbé van rászorulva ill. kevéssé tartom "hozzá illőnek"

Két épeszű érvet tudok viszont tudok mellette hozni:
1, A már emlegetett gorviki-kráni iskolák
2, Villámágia elleni védelem - ez utóbbit pár kp-ért (3-5), netán még ingyen is jelmágiában megadnám
a "Játszhatóbb Karakter"  tongue  státuszú mozaikmágusoknak is.

Adios
KLM

ui.: "Játszhatóbb Karakter" - ti. Dorani, Lar-dor-i, erigowi, stb. mozaimágusok, a Holdkos és a kráni
iskolák növendékeivel ugyanúgy lehet játszani, csak kicsit több háttérmunkát igényel a mesélőtől,
mind játéktechnikai oldalon, mind a karakterek és a világ viszonyában.
Bár, ha belegondolunk, hogy egy Alyr-jellegű dorani fazon hány "kalandba" kerül úgy bele, hogy
egyrészt a főnökei szólnak neki, hogy ezt most meg akarja csinálni, másrészt meg Airun szól neki,
hogy gond van a gyászhuszároknál, kellene egy kis segítség...
...akkor már egy gorviki nemesi ház/egyház fizetett Holdkos varázslójának vagy egy kráni rend
tagjának az élete sem annyira kötött.